Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială BrăilaAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Brăila
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Brăila
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea Institutiei
    • Agenda de lucru a directorului executiv
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariera
  • Comunicate
    • Întrebări frecvente
    • Informații utile pentru cetățeni
    • Cereri modificări prestații sociale online
    • Comunicate
    • Anunț important
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Plăți efectuate
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Audiențe
    • Transmitere copie act identitate in format electronic
    • Anunțuri diverse
    • Situația drepturilor salariale
    • Comisia paritara
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Transparență
    • Creditori ASF, VMG
    • Debitori
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte de activitate
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Integritate instituțională
    • Etica
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Formarea profesională a adulților
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparență achiziții
  • Lucrători migranți
  • Contact
  • Informații utile pentru cetățeni
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea Institutiei
    • Agenda de lucru a directorului executiv
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariera
  • Comunicate
    • Întrebări frecvente
    • Informații utile pentru cetățeni
    • Cereri modificări prestații sociale online
    • Comunicate
    • Anunț important
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Plăți efectuate
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Audiențe
    • Transmitere copie act identitate in format electronic
    • Anunțuri diverse
    • Situația drepturilor salariale
    • Comisia paritara
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Transparență
    • Creditori ASF, VMG
    • Debitori
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte de activitate
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Integritate instituțională
    • Etica
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Formarea profesională a adulților
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparență achiziții
  • Lucrători migranți
  • Contact
  • Informații utile pentru cetățeni
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea Institutiei
    • Agenda de lucru a directorului executiv
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariera
  • Comunicate
    • Întrebări frecvente
    • Informații utile pentru cetățeni
    • Cereri modificări prestații sociale online
    • Comunicate
    • Anunț important
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Plăți efectuate
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Audiențe
    • Transmitere copie act identitate in format electronic
    • Anunțuri diverse
    • Situația drepturilor salariale
    • Comisia paritara
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Transparență
    • Creditori ASF, VMG
    • Debitori
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte de activitate
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Integritate instituțională
    • Etica
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Formarea profesională a adulților
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparență achiziții
  • Lucrători migranți
  • Contact
  • Informații utile pentru cetățeni

Formulare tip

  • Pagina principală
  • Formulare tip ...

FORMULARE GENERALE

FORMULARE PROPRII

 

 

 

Sari la navigare

ANUNȚ

ÎN ATENȚIA ASOCIAȚIILOR, FUNDAȚIILOR ȘI CULTELOR SOLICITANTE DE SUBVENȚII DE LA BUGETUL DE STAT ÎN BAZA LEGII NR.34/1998 PENTRU ANUL 2025

ANUNȚ

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoană dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități?

  • Anunt privind derularea unei noi sesiuni de depunere de solicitări de finanțare de către beneficiarii centrelor de zi și rezidențiale publici și private in baza Hotărârea Guvernului nr. 973/2012 privind aprobarea procedurii de acordare a sumelor din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

Anunţ privind înregistrarea şi evaluarea solicitărilor de finanţare pentru centrele de zi și rezidențiale finanţate de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, 10.2022

Articole recente

  • Informatii cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 16/05/2025
  • ANUNT TRANSFER LA CERERE 15/05/2025
  • REZULTAT FINAL 30/04/2025
  • REZULTAT PROBA INTERVIU 29/04/2025
  • REZULTAT PROBA SCRISA 29/04/2025

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenței Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Braila, din str. Calea Călăraşilor nr. 19, Braila, în intervalul orar: 09.00 – 16.00.

Telverde

Articole recente

  • Informatii cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 16/05/2025
  • ANUNT TRANSFER LA CERERE 15/05/2025
  • REZULTAT FINAL 30/04/2025
  • REZULTAT PROBA INTERVIU 29/04/2025
  • REZULTAT PROBA SCRISA 29/04/2025

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Legislație
  • Conducerea instituției
  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Alte agenții teritoriale
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS
  • Anunțuri de angajare
  • Anunțuri de angajare

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile pentru cetățeni

PROCEDURĂ PRIVIND APLICAREA DECRETULUI LEGE nr.118/1990

ANUNȚ IMPORTANT!
PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020 .

ANUNȚ IMPORTANT!

Pentru persoanele fizice autorizate(PFA), întreprinderile individuale (II), familiale(IF), persoanele fizice independente (PFI) și profesiile liberale (PF) care solicita indemnizatia Covid

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !

COMUNICAT !

Stimați beneficiari,

Având în vedere necesitatea gestionării cât mai eficiente a situației provocată de prezența Coronavirus - COVID 19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Brăila recomandă ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posbil, prin intermediul poștei, pe cale electronică sau prin telefon/fax.

În acest sens, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră, sau să ne contactați astfel:

- prin poștă la adresa:

AJPIS Braila Str. Calea Calarasilor, nr. 19, Oraş Brăila, Judeţ Brăila, cod poștal 810017

- pe adresa de e-mail a instituției: ajpis.braila@mmanpis.ro sau petiții_br@mmanpis.ro,

- la numărul de telefon: 0239625411

- la nr. Fax: 0239611498

Pentru beneficiile familiale la care sunt îndreptățiți cetățenii români lucrători migranți, care își desfășoară activitatea în spațiul UE (alocație de stat și indemnizație pentru creșterea copilului), regăsiți modelele de cereri pe site-ul instituției: www.braila.mmanpis.ro în secțiunea:

Informații de interes public – Formulare tip

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare în intenția de avea grijă, împreună, de sănătatea noastră a tuturor!

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Str. Calea Călăraşilor nr. 19, cod poștal 810017, Brăila

Telefon
0239.611.498

Call Center ANPIS

0219309

Fax
0239.611.498

E-mail
ajpis.braila@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Brăila.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează