Codul de etică și managementul eticii în cadrul AJPIS BRAILA
Codul de etica si conduita profesionala al AJPIS Braila
LISTA PRIVIND BUNURILE PRIMITE CU TITLU GRATUIT
RAPORT PRIVIND INVENTARIEREA BUNURILOR PRIMITE CU TITLU GRATUIT IN ANUL 2023
RAPORT PRIVIND INVENTARIEREA BUNURILOR PRIMITE CU TITLU GRATUIT IN ANUL 2022
RAPORT PRIVIND INVENTARIEREA BUNURILOR PRIMITE CU TITLU GRATUIT IN ANUL 2021
RAPORT PRIVIND INVENTARIEREA BUNURILOR PRIMITE CU TITLU GRATUIT IN ANUL 2020
RAPORT PRIVIND INVENTARIEREA BUNURILOR PRIMITE CU TITLU GRATUIT IN ANUL 2019
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE PE ANUL 2022
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE PE ANUL 2021
Situatia incidentelor de integritate pe anul 2021
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE PE ANUL 2020
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE PE ANUL 2019
RAPORT INCIDENTE INTEGRITATE PE ANUL 2018
RAPORT DE ACTIVITATE CONSILIER ETICA
2021
Raport de activitate consilier etica AJPIS Braila pe anul 2021
DECLARATIE ASUMARE AGENDA INTEGRITATE ORGANIZATIONALA
Planul de integritate pentru implementarea Strategiei Nationale Anticoruptie la nivel AJPIS Braila
Principalele atribuții ale consilierului de etică sunt:
- acordă consultanță și asistență funcționarilor publici cu privire la respectarea normelor de conduită;
- monitorizează aplicarea prevederilor codului de conduită în cadrul instituției publice;
- întocmește și transmite rapoarte trimestriale/semestriale privind respectarea normelor de conduită de către funcționarii publici.
- organizează sesiuni de formare în domeniul eticii pentru angajații AJPIS Braila.
Programul de consiliere și asistență pentru respectarea normelor etice și de conduită se desfășoară la biroul consilierului de etică din sediul AJPIS Braila de pe Str. Calea Calarasilor, nr.19, camera 107, în fiecare joi în intervalul 15:00-16:30.
Date de contact: Vasilica Lazar, tel: 0239 625411, interior 110, e-mail: vasilica.lazar@mmanpis.ro
Consilierul de etică nu îndeplinește atribuțiile comisiei de disciplină. Managementul eticii în instituția noastră are în primul rând un rol formativ, de orientare etică și nu unul sancționator.
Multe dintre abaterile disciplinare apar dintr-o desconsiderare a valorilor etice la care aderă instituția sau dintr-o necunoaștere a acestora. Acest lucru poate fi preîntâmpinat prin întreținerea unui mediu de lucru unde este recunoscută și apreciată o conduită etică. O bună înțelegere a Codului de etică de fiecare persoană care activează în cadrul instituției și o corectă aplicare a acestuia poate conduce la o scădere semnificativă a abaterilor disciplinare și la un act administrativ corect, adresat cetățeanului și celorlalți beneficiari.